Sunday 28 October 2012

iloveyou Nursyamimi

alhamdulilah ya allah..akhirnya aku dapat jugak capai apa yg aku hajati selama ni..dapat memiliki hati seorang gadis yg mempunyai ciri2 yang aku cari selama ni..NURSYAMIMI BT.M.KHAIDZIR..itulah wanita yang telah melengkapkan hari2 aku dengan penuh ceria..aku berjanji pada diri aku yg aku akn jaga dia dengan sepenuh jiwa raga aku...susah untuk aku mendapatkan hati dia pada mulanye.aku hampir2 putus asa tapi nasib baiklah kawan2 aku ada dan naikkan kembali semangat aku..dan sekarang aku telah memilikinya,aku takkan sia2 kan dia....takkan sia2kan anugerah yg telah allah kurniakan pada aku.....cuma apa yg aku boleh cakap,semoga hubungan aku dengan dia akan berkekalan hingga akhir hayat aku..dan semoga apa yg aku rancang dengan dia 10tahun nanti akan menjadi kenyataan..aminnnnnnnn :) p/s: iloveyou forever nursyamimi <3

No comments:

Post a Comment