Saturday 5 January 2013

Perhh.Now 2013 aku dah jadi form5 dekat teknik Ipoh tu.furhhh ! Takut jugak aku tahun nu sebab tahun ni aku bakal hadapi satu periksaan penting dalam hidup aku..Aku tak tahu nak buat macam ni.yang penting aku kena buat yang terbaik untuk tahun ni untuk ibu aku  n jugak demi masa depan aku.Biasalah kan,aku ni manja sikit dengan ibu aku..hahaha :D Aku harap tahun ni aku boleh study dekat Teknik Brash tu dengan aman..Aku pun dah mula berubah sikit demi sekit :) GTG ak un tak tahu nak cakap apa,hope SPM tahun ni aku boleh jawab dengan hati yang terbuka,dan tak lupa my lovely future wife,Nursyamimi Bt. M.Khaidzir..pa hope ma pun akan buat yang terbaik untuk SPM tahun ni okay.Jangan sia-siakan harapan umi tu nak trngok ma berjaya :) Insya'allah nanti sama-sama boleh jadi engineerkan..baru sweet seyhhh :D Okaylah,now GTG.BYE..ASSALAMUALAIKUM    (=

No comments:

Post a Comment