Saturday 10 November 2012

Kenapa Kau Buat Aku Macam Ini :(

Aku xtahu nak mulakan dari mana..aku dah buntu sekarang dgn hubungan aku dengan dia sekrang ni..aku tak sangka dia sangup katakan macam tu dekat aku.dia kata aku xpernah paham akan diri dia.apa maksud dia cakap macam tu dekat aku? dia tak tahu ke yg sekarang ni aku tengah nak memahami isi hati dia..tapi dia.......aku xsangup nak cakap.lebih menyedihkan aku,dia tergamak cakap yg dia dah menyampah dengan aku bila aku buka fb dia tengok chatting dia dengan kawan dia,Ratna..time aku mula rasa nak menangis..mana taknya,orang yg kite sayang yg kite cintai katakan pada tu kat kite..apalah salah aku sampai sangup cakap mcm tu dekat aku.hina sangat ke aku ni hah??!! :( jujur,rasa syg aku pada dia dah mula berkurangan sebabkan hal ni..tapi aku masih cintakan dia.tolonglah paham isi aku hati aku ni..aku dah xsangup hidup merana lai disebabkan perempuan.lagi aku kecewa dengan dia bila aku tengok ayat2 dia dekat twitter dia.sunguh menyakitkan..aku tahu aku ni takda rupe,takda harta..xpandai mcm kau.. :( aku dah takda tempat utk aku mengadu,yg aku ada...inilah,hanya blog aku yg aku mampu ceritakan perjalanan hidup aku...tolong mimie,jangan buat ejam mcm ni,ni xpaksa mimie pun..ejam dah cube sdaya upaya ejam nak lakukan yg terbaik utk mimie.tapi mimie mcm tak hargai ejam..ejam taknak cakap mcm ni depan mimie,takot mimie marah ejam or menyampah dekat ejam..ejam ada mimie sorang je tahu tak..ejam cintakan mimie sepanjang hayat ejam tapi mimie.....ejam taktahu lah mcm mana dengan mimie..ejam kecewe mimie :(

No comments:

Post a Comment