Friday 23 November 2012

Teman Hati (=

 Assalamualaikum..first aku nak cerita dekat korang gambar budak yang dekat dalam post aku kali ni nama dia Nursyamimi Bt.M.Khaidzir..Mybe bagi budak lelaki yang lain korang mesti anggap dia ni tak berap cantik bagi korang, tapi bagi aku dia cantik sangat2 sebab aku tak pandang dari paras rupa tapi aku pandang dari sudut hati..Dia adalah buah hati aku yg aku sayang sangat-sangat..First time kami kenal time awal tahun form 4,time tu kami baru je berpindah ke Sekolah Menengah Teknik Ipoh..Mula-mula aku pandang dia pun aku dah jatuh hati pada dia disebabkan dia ada semua ciri-ciri perempuan idaman..Punyalah susah aku nak dapatkan dia,nak dekat 3bulan jugaklah.sepanjang aku 3bulan tu macam-macam cerita suka duka aku dan dia.Aku harap hubungan aku dengan dia kali ni akan kekal..Aku dah berjanji dengan dia aku akan jaga hubungan ni dan dia sorang lah buah hati aku sampai akhir hayat aku.Tiada siapa yg boleh gantikan tempat dia dihati aku,Insya'allah :) harap-harap dia pun akan jaga hubungan ni..aku cuma nak tahu yang aku sayang dia sepenuh jiwa aku..Aku sangup buat apa saja demi dia,aku akan cuba jadi yang terbaik untuk Nursyamimi..Harap2 apa yang aku rancang dengan dia 10tahun nanti akan menjadi kenyataan,Aminnnnnn..kita hanya mampu merancang tapi yang tentukan semua tu Allah swt..Okay,sampai disini saja aku boleh cerita pasal kami.Ineedtogonow :) bye Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment